final-logo2-text1

متن سربرگ خود را وارد کنید

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با بیان اینکه روند تکمیل فرم داوری و بارگذاری مدارک در بخش دانش‌آموزی جایزه البرز 1401 حداکثر تا 10 شهریور ادامه دارد، گفت: بیشترین میزان مشارکت در این بخش مربوط به استان اصفهان  است.

حیدر ارشدی در گفتگو با خبرنگار … با اشاره به روند ثبت‌نام متقاضیان جایزه البرز 1401 در بخش دانش‌آموزی، اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام از ابتدای خرداد آغاز شد و تا پایان تیرماه ادامه داشت که در این بازه زمانی، تعداد 1544 نفر واجدین شرایط دریافت جایزه البرز 1401 از استان‌های مختلف ثبت‌نام کردند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز ادامه داد: در بین استان‌ها و از نظر تعداد ثبت‌نام‌ کنندگان، رتبه نخست به استان اصفهان با 444 شرکت‌کننده اختصاص دارد و پس از آن، استان‌های همدان با 129 و اردبیل با 120 شرکت‌کننده در رتبه‌های دوم و سوم تعداد ثبت‌نام کنندگان قرار دارند. همچنین کمترین میزان ثبت‌نامی‌ها در این بخش به استان لرستان اختصاص دارد.

ارشدی با بیان این مطلب که بیشتر ثبت‌نام‌ها به صورت انفرادی انجام شده است نه استانی، گفت: بنا بر آمار به دست آمده از نحوه مشارکت دانش‌آموزان، 75 درصد ثبت‌نام ها به صورت انفرادی و 25 درصد از طریق معرفی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها صورت پذیرفته است.

دبیرکل جایزه البرز در ادامه تاکید کرد: آغاز فرایند تکمیل فرم داوری و بارگذاری مدارک توسط شرکت‌کنندگان در دوره متوسطه اول از اول مرداد و شرکت‌کنندگان در دوره متوسطه دوم از دهم مرداد بوده که این مهلت برای تمامی شرکت کنندگان حداکثر تا دهم شهریور تعیین شده است و با توجه به عدم تمدید این زمان، از آنها درخواست می‌شود بارگذاری مدارک را به روزهای پایانی موکول نکنند و هر چه زودتر نسبت به انجام آن اقدام کنند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با بیان اینکه پس از دریافت مدارک، داوری جایزه البرز 1401 در بخش دانش‌آموزی آغاز می‌شود، اعلام کرد: مرحله داوری کشوری از دهم تا هجدهم مهرماه با حضور داوران ممتاز و برجسته راه می‌یابند تا 60 برنده برتر شصتمین سال جایزه البرز مشخص شوند.

ارشدی از برگزاری همایش ملی شصتمین سال جایزه البرز”بخش دانش‌آموزی” در نیمه آبان ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: برندگان جایزه در دوره متوسطه اول هر نفر مبلغ 20 میلیون تومان و در دوره متوسطه دوم مبلغ 30 میلیون تومان همراه با لوح افتخار دریافت خواهند کرد.