final-logo2-text1

متن سربرگ خود را وارد کنید

به گزارش دبیرخانه جایزه بنیاد البرز، فرایند همایش ملی نخبگان پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز با همکاری دستگاه‌ها و مراجع ذی‌صلاح آغاز گردید.

در این دوره، انتخاب و معرفی منتخبین، طبق آیین‌نامه‌های مصوب و براساس ضوابط و معیارهای معین، به تفکیک زیر صورت می‌پذیرد:

دانشمندان و مخترعین توسط بنیاد ملی نخبگان؛ دانشجویان علوم پزشکی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دانشجویان سایر علوم با معرفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ طلاب علوم دینی توسط مرکز امور نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه‌های علمیه.

مراجع ذی‌صلاح نسبت به معرفی سه برابر ظرفیت کاندیدای اخذ جایزه اقدام نموده و کمیته علمی جایزه بنیاد البرز با بررسی شرایط و سوابق ایشان، نخبگان برتر کشور را انتخاب می‌کنند.

کمیته علمی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز از نمایندگان بنیاد ملی نخبگان؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ مرکز امور نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه های علمیه؛ بنیاد فرهنگی البرز؛ تعدادی از اساتید و صاحب‌نظران رشته‌های مختلف و برخی از منتخبین ادوار گذشته جایزه بنیاد البرز تشکیل می‌شود.

شایان ذکر است همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز (بخش نخبگان) با هدف تقدیر از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر سراسر کشور، مقرر است طی مراسمی در خرداد سال 1400 با حضور مسؤولین و شخصیت‌های علمی و فرهنگی در تهران برگزار گردد.

در این مراسم پیش بینی شده است به مناسبت پنجاه و نهمین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز، از ۵۹ نخبه برتر کشور، تجلیل به عمل آید.