final-logo2-text1

متن سربرگ خود را وارد کنید

در دیدار مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با معاون دانشجویی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موضوع تقدیر بنیاد فرهنگی البرز از دانشجویان نخبه دانشگاه‌های کشور مطرح شد.

 در ابتدای این دیدار که در تاریخ 23/10/1398 با حضور آقای دکتر علم معاون دانشجویی سازمان امور دانشجویان، آقای دکتر نوذری مدیرکل امور دانشجویی سازمان، سرکار خانم عمادی کارشناس مسئول همایش‌ ها و دانشجویان نمونه کشوری و مدیران بنیاد فرهنگی البرز در محل سازمان امور دانشجویان برگزار شد، مهندس ارشدی؛ ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه، توضیحاتی را در خصوص روند اجرای همایش پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز و حساسیت موضوع با توجه به شیوه انتخاب برگزیدگان در دوره مرحوم البرز که با دقت و حساسیت خاص انتخاب می شدند، ارائه داد.

در ادامه این دیدار دکتر علم معاون دانشجویی سازمان امور دانشجویان، به برگزاری جلسات هماهنگی انتخاب دانشجویان و همچنین تغییر معیارها و شاخص های دانشجوی نمونه کشوری اشاره کرد و این اطمینان را داد که با توجه به نیت مرحوم البرز در اساسنامه بنیاد، انتخاب دانشجویان در نهایت دقت صورت پذیرد.

شایان ذکر است در پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز، در نظر است طی همایش ملی نخبگان از برگزیدگان علمی کشور با اهدای جوایزی نفیس تقدیر شود که تعدادی از این برگزیدگان، از میان دانشجویان نخبه دانشگاه‌های کشور خواهند بود.